Leijonalaakson foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Essi Luosi (hoitaja)

Siirry alas

Essi Luosi (hoitaja) Empty Essi Luosi (hoitaja)

Viesti  Essi Su Maalis 22, 2015 7:12 am

Essi Luosi (hoitaja) 29o4uow
© Trey Ratcliff, flickr.com, CC BY-NC-SA 2.0

Nimi: Essi Luosi
Ikä: 20 v
Hoitohevonen: Tempting Jolene "Juuli"

Olen siis Essi, 20- vuotias rauhallinen, ehkä vähän ujokin tyttö. En ole koskaan ollut se spontaanein ja rohkein kynä penaalissa, vaan aina se järjen ääni, joka miettii asiat pariin kertaan ennen kuin uskaltaa tehdä mitään. Läheisten ystävien ja poikaystävän kanssa pystyn olemaan vapaammin. Yleensä myös tallikaverit lukeutuvat tähän kategoriaan, sillä tallilla on helppo keskustella muiden kanssa. Olen todella ystävällinen ja empaattinen ihminen, monet ihmiset kuvailevat minun myös olevan loistava kuuntelija ja luotettava persoona.

Ulkönäöltäni olen aika vaatimaton, minulla on vaaleanruskeat hiukset ja vaaleansiniset silmät. Ihoni on aina ollut puhdas, joten tämä babyface ei käytä meikkiä erityisen paljoa. Olen juuri ja juuri 165 cm pitkä ja hiukan alipainoinen, suvussamme on nimittäin aina ollut hiukan huonot ruokailutottumukset. Sen lisäksi olen vegaani, joten hirveästi ylimääräistä  en saa kehooni tungettua. Vaatteissa suosin perusvärejä, mutta pastellisävyt ovat ehdottomia lemppareitani. Olen myös aina ollut isin tyttö, ja varsinkin ratsastusvarusteeni ovat yleensä merkkituotteita.

Aloitin ratsastuksen mennessäni ensimmäiselle luokalle, isäni oli aina ollut ravimiehiä ja äiti ehdoton kouluratsastaja. Ja perheen ainoana lapsena oli aika selvää, että minäkin aloittaisin ratsastuksen ennemmin tai myöhemmin. Kävin ratsastuskoulun tunneilla parisen vuotta, sitten sain ensimmäisen oman ponini, Sarvaksen. Sarvas opetti minulle hevosen omistamisesta kaiken, en olisi voinut saada yhtään parempaa ensiponia. Valmentauduin ja kilpailin ponilla pitkän aikaa, kunnes Sarvas alkoi vanheta ja minulle alettiin etsiä "kakkosponia". Lucy löytyi estevalmentajani kautta, tammalla kilpailin juniori- vuotenani enimmäkseen esteitä. Sarvas menehtyi muutaman vuoden jälkeen, juuri pari viikkoa ennen kuin minun oli tarkoitus lähteä opiskelemaan. Lucy on vieläkin omistuksessani ja nään sitä aina kun matkustan kotiin lomilla. Muita harrastuksia minulla ei ole, paitsi kuntosalilla käyminen, mutta sitä nyt ei oikein voi laskea harrastukseksi.
Essi
Essi
Kissanpentu
Kissanpentu

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 22.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa