Leijonalaakson foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Marcus Lehto (hoitaja)

Siirry alas

Marcus Lehto (hoitaja) Empty Marcus Lehto (hoitaja)

Viesti  Marcus L. Ma Huhti 06, 2015 10:13 am

Marcus Lehto (hoitaja) Marcus_zpsnuvcrj3p
©vanessa_hutd, flickr.com CC BY-SA 2.0

Nimi: Marcus Lehto
Ikä: 23v
Hoitohevonen: Kill the Terror HILL! "Killeri"

Nimeni on Marcus Lehto. Joku saattaakin tietää minut Dimman kautta, olen nimittäin hänen enemmän tai vähemmän rakastettu pikkuveljensä. Olen 23-vuotias, 176cm pitkä innokas tallipoika ja minulla on luonnostaan blondit hiukset (tällä hetkellä kuitenkin todella vaaleanruskeat) ja vaaleansiniset silmät. Lisäksi kasvonpiirteeni ovat sirohkot, riippuen toki valaistuksesta, ja minua sanotaankin usein "kauniiksi pojaksi". Tästä en kuitenkaan ota nokkiini. Teen hevostelun lomassa rentoa mallin hommia ja esittelykuvanikin onkin yksi hienoista otoksista, joita siskoni on minusta napsinut. Saipa ainakin "miehiset" piirteeni esiin, valaistuksella ja meikeillä tekee ihmeitä!

Minulla on tapana tehdä koko ajan pieniä jäyniä, olen ehkä hieman huimapää ja välillä tyhmänrohkeakin, joten seurassani kannattaa olla hieman varovainen, ikinä ei voi aavistaa mitä teen seuraavaksi! Olen kuitenkin vastuuntuntoinen ihminen, hevosten hyvinvointi on minulle erittäin tärkeää, joten en niiden turvallisuutta vaarantaisi ikinä, ei edes kävisi mielessä. Olen sisareni lailla sen verran perfektionisti, että teen työt kunnolla loppuun ja joskus uusiksikin, ja siinä saattaa kestääkin yömyöhään. Varokaa vain, saatan viihtyä tallilla niin kauan, kunnes minut häädetään ulos. Olen todella sosiaalinen ja pirteä nuori mies ja saan helposti uusia ystäviä.

Taitoni riittävät pitkälle ja minulla onkin pitkä kokemus hevosten kanssa. Aloitin hevostelun 4-vuotiaana äitini vietyä minut tallille ja sisareni talutusratsastukseen. Olin vielä hiukan liian nuori hevostelemaan kunnolla, joten kävin katsomassa sisareni tunteja ja auttamassa häntä harjaamaan tallin kilttejä shetlanninponeja. Juuri sopivalla korkuudella siis liikuttiin ja välillä sainkin talutusratsastuksia pieneksi "palkaksi" ahkeruudestani.
Marcus L.
Marcus L.
Jylhäkallion kuningas

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 06.04.2015
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa