Leijonalaakson foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hoitajahaku

+5
Emmi
Aada
Sorsa
Sussu
Jewell
9 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Hoitajahaku

Viesti  Adela2 To Kesä 18, 2015 9:29 am

Tallin ensikertaa löytäessäni tuli minulle sellainen fiilis, että pitäisikö taas ryhtyä hoitajaksi? Sivut olivat ihanat ja hoitajien pisteiden keräys ja koko hoitajatoiminta ylipäätään omaan mieleen. Hevosia katsellessa löytyi lisäksi aivan täydellinen hoitohevosen itselleni, tykästyin heti Rohkean Vaupaussotilas -nimiseen yksityiseen ja nyt olen tässä, hakemassa suomenhevosen hoitajaksi.
 Yleensä en niin suomehevosten perässä kuolaa, mutta tämä ruuna sai silmäni kääntymään ja minut kokeilemaan jotain uutta. Ja miksipä ei? Luonnekin vaikutti niin sopivan ihanalta, että en voinut muuta kuin koettaa onneani.

Itsestäni tarkemmin
Olen Adelaa Humberg, 15 vuotias pian peruskouluaan päättelevä täysin hevosiin hurahtanut. Hevosista olen pitänyt lähes koko ikäni, ratsastusharrastuksen aloitin ollessani 7 vuotias ratsastuskoulussa, niin kuin useat muutkin. Jossain vaiheessa löysin tieni sukulaisten ravitallilla, jossa olenkin sitten tähän päivään asti pyörinyt lähinnä hevosen hoitaja hommissa. Kaikenlaista on ravitallilla tullut tehtyä, myös ex-ravureja olen yrittänyt ratsukouluttaa, välillä huonommallakin menestyksellä. Jäin kuitenkin kaipaamaan ihania ratsuja ja läheltä löytyessä yllättävänkin pian talli, täynnä ratsuja tuli vaihto ajankohtaiseksi.

Luonteeltani olen hauska, huumorin tajuinen, sekä ystävällinen. Minuun on yleensä helppo tutustua, mutta joskus jos vaikutan enemmän äkäiseltä erakolta ei missään nimessä kannata tulla nykäisemään hihasta, vaan mieluiten kiertää minut kaukaa ja mahdollisimman huomaamattomaksi, ettei vaan joutuisi äksyilyni kohteeksi. Hevosten kanssa olen päättäväinen, enkä anna koskaan lörppöhuuli ystäviemme määräillä minua. Vaikka olenkin päättäväinen, ei se suikaan tarkoita että kohtelisin kauramoottoreja epäystävällisesti, tai äyskisin niille; hevosia kunnioitan ja olen niille aina ystävällinen. Huolellisuuden perikuvaksi ne minua nimittävät, eikä ehkä syyttä, tarkistan kaiken vähintään kolmeen kertaa. Jos minulta joku unohtuu, esimerkiksi ottaa jokin tavara mukaan, voi olla lähes varma että maapallo on vähintään syöksymässä galaksistaan mustaan aukkoon.. Vaikka olenkin huumorintajuinen on melkein varmaa, että aprillipilan paluupostissa saa kahta kertaa paremman pilan. Aina minulle on opetettu kostamaan, vaikka nykyäänhän sitä puhutaan, ettei tapa olekaan niin hyvä.
 Lempiväreihin kuuluvat harmaasta erottuvat, mutta eivät kuitenkaan liian räikeät värit. Lempivuodenaikoihin ehdottomasti kesä, eikä johdu siitä että syntymäpäiväni ovat 25.06. Tykkään kyllä paljon talven lumesta, mutta kesällä on parasta viettää vapaata aikaa, nauttia lämmöstä ja katsella nelijalkaisten riemunpitoa vihreää kohtaan. Minut tunnistaa pitkistä ruskeista hiuksista, jotka ovat usein kietaistuna huolettomasti, milloin mitenkin. Tallilla käytän käytännöllisiä vaatteita, mutta tärkein tuntomerkki lienee punainen hupparini, joka keikkuu melkein aina päälläni, paitsi ei tietenkään kuumina kesäpäivinä.

Niin ja jos on yksityisen hoitaja niin miten esimerkiksi jos on tapahtumia mihin haluaa yksärin omistaja hevosellaa, mutta myös hoitaja haluaisi? Voiko hoitaja ratsastaa yksärillä, niin kuin normaali hoitaja voisi hoitsullaan? Kiitos paljon!

/ Hei!

Ihanaa, että pidät tallistamme. Smile

Ikävä kyllä Väinö ei enää asu Leijonalaaksossa, mutta kiinnostaisiko joku muu hoitohevonen?

- Jewell

Adela2
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Hoitajahaku

Viesti  Adela2 Su Kesä 21, 2015 5:30 am

Katselin listaa ja hevosia uudelleen ja muutama hevonen vaikutti kivalta. Gracea katselin jo aiemminkin, mutta ilmeisesti ponilla on jo hoitaja? Ainakaan en löytänyt sitä listalta.
Ihastuin myös Lexiin, mutta mikäli kumpikaan näistä ei onnistu niin Flora olisi ihana hoitohevonen myös. Lueskelin tuota juhannus uudistus topicia ja innostuin kisatiimista. Jos vain voin näin aloittelijana (ja eihän minulla vielä ole sitä hoitohevostakaan), niin olen ehdottomasti mukana.

/ Hei taas!

Itseasiassa Grace on vapaana, joten tervetuloa hoitamaan sitä!

Voit nyt rekisteröityä foorumille, ongelmien ilmetessä täältä ilmoitustaululta löytyy apua. Samassa topicissa voit aina kysyä apua, jos apua ei ole löytynyt.

Rekisteröidyttyäsi voit luoda itsellesi kaapin. Ohesta löytyy paljon apua esittelyn tekemiseen sekä kuvan metsästykseen. Luotuasi esittelyn, minä hoidan kaapin tekemisestä loput. Tämän jälkeen voitkin aloittaa kirjoittelun!

- Jewell

Adela2
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti  Kettu Su Heinä 12, 2015 12:28 pm

Moi! Hoitajaksi hakisin, vaikuttaa mahtavalta paikalta tää Leijis.. Very Happy
Nimi. Kettu
Ikä: 16 v.
Sähköpostin laitan myöhemmin, haittaisko?
Hoitsuksi mieleni tekisi Surkua, aivan ihana pieni suomenhevonen ♥️ Surkussa vaan oli sitä jotain, hurmasi aivan täysin minut tuo oripoika... Toinen vaihtoehto olisi sitten Niko, hänkin aivan ihana persoona...

Minä olen siis Katriina, mutta käyttäkäämme lempinimeäni Kettu. Luonteeltani olen reipas ja rohkea, vähän rämäpäinen, turhaa pälpättävä ja nauruherkkä kaikkien kaveri. Saatan ärsyyntyä joskus helposti, enkä silloin ole välttämättä parasta seuraa. Ystävänä olen mielestäni mukava, ja kaverini usein tajuavatkin mitä aina sarkastisilla kommenteillani oikeasti tarkoitan.. Hevosten kanssa käyttäydyn rauhallisemmin, ja niiden seurassa hyvin viihdynkin. Minut tunnistaa helposti räikeänpunaisesta lantiolle yltäväsä tukasta, ja silmistäni, joiden väri on verrattavissa koivunvihreään. Pukeudun yleensä huppariin tai t-paitaan, sekä ruskearuudullisiin ratsastushousuihini, mutten lähes koskaan pinkkiin.

/ Tervetuloa Surkun hoitajaksi!

Voit nyt rekisteröityä foorumille, ongelmien ilmetessä täältä ilmoitustaululta löytyy apua. Samassa topicissa voit aina kysyä apua, jos apua ei ole löytynyt.

Rekisteröidyttyäsi voit luoda itsellesi kaapin. Ohesta löytyy paljon apua esittelyn tekemiseen sekä kuvan metsästykseen. Luotuasi esittelyn, minä hoidan kaapin tekemisestä loput. Tämän jälkeen voitkin aloittaa kirjoittelun!

- Jewell

Kettu
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Hoitajaksi Annalle?

Viesti  Emmanoora To Heinä 16, 2015 5:01 am

Heissan!
Tämä ei ole ensimmäinen kertani Leijonalaakson sivuilla (eikä toivon mukaan myöskään viimeinen), vaan tätä tallia on tullut tutkittua enemmän tai vähemmän ahkerasti, kiitos Ht.netin mainosten. Mutta vähän aikaa mulla kyllä meni, ennen kuin uskalsin hakea leijonankesyttäjäksi! Very Happy

Mä olen Emmanoora (kyllä, yhteen kirjoitettuna ilman väliviivaa) Heikkinen ja 15 vuotta tulee tämän vuoden marraskuussa täyteen. Sähkopostiosoite on ponnarintalli@gmail.com . Koska pituutta on liian vähän ikätovereihin verrattuna, ei liene yllättävää, että olin poniratsastaja henkeen ja vereen, joten Annallehan mä hoitajaksi haluaisin. Pitkään piti tätäkin päätöstä pohtia, mutta lopulta se Anna kiinnosti sitten eniten. Smile

Mulla ei todellakaan ole jalat maassa, vaan huitelen menemään pitkin kyliä täysin keskittyneenä pilvilinnojen rakenteluun. En aina edes huomaa, että joku ihminen on samassa huoneessa, vaan keskityn toimittamaan askareitani ja haaveilemaan siinä samalla. Välillä saatan puhua itseksenikin, joten jotkut saattavat katsoa mua vähän kieroon... Tulen ihmisten kanssa ihan tavallisesti toimeen, vastaan kysymyksiin, hymyilen tarvittaessa ja yritän olla empaattinen ja mukava. Myönnetään, en ehkä kuitenkaan ole se sosiaalisin tyyppi, vaan vetäydyn mieluusti yksinäisyyteen ja hevosten seuraan.

Tästä päästäänkin sitten siihen, miksi haluaisin juuri Annaa hoitaa. Vaikka viihdyn parhaiten niiden ihmisten seurassa, jotka eivät erityisesti riehu tai puhu koko aikaa, hevosilla se on juuri päinvastoin. Tykkään puuhailla ponien kanssa, jotka antavat vähän tekemistä ja palauttavat mut välillä takaisin maanpinnalle. Sen lisäksi, että Anna on suloinen, se vaikutti myös sellaiselta pakkaukselta, joka tarjoaisi mulle todellista tekemistä ja löytyyhän siltä sitä vauhtiakin, nimittäin lujaa laukkaaminen on yks mun lempparipuuhistani siellä hevosen selässä!

Hevostellut olen 10-vuotiaasta asti. Aluksi lähdin tallille äidin kehotuksesta, ("Yritä nyt vähän tehdä jotain, sähän istut kotona kirjan kanssa kaiket päivät!") mutta sitten innostuin hommasta itsekin. Hevosten seurassa oli helppo olla ja tallia siivotessaan sai vajota omiin ajatuksiin ja tehdä jotain hyödyllistä samaan aikaan. Ratsastajana oon savuttanut tason helppo B ja 70cm, josta on suuntaan vaan ylöspäin. Vaikkei mulla ollutkaan varaa kuin yhteen viikkotuntiin, kului vapaa-aika tallilla ihan mukavasti. Hoitoponina mulla oli shettisristeytys, jonka kuitenkin jouduin toukokuussa hyvästelemään. Me muutettiin tänne Räpäkköön äidin miehen luo ja mulla kesti pari kuukautta, ennen kuin uskalsin taas tallustella lähimmälle tallille. Leijis vaikutti hyvältä paikalta, joten olisin tosi onnellinen, jos pääsisin talliporukkaan Annan hoitajana!

/ Tervetuloa Annan hoitajaksi!

Voit nyt rekisteröityä foorumille, ongelmien ilmetessä täältä ilmoitustaululta löytyy apua. Samassa topicissa voit aina kysyä apua, jos apua ei ole löytynyt.

Rekisteröidyttyäsi voit luoda itsellesi kaapin. Ohesta löytyy paljon apua esittelyn tekemiseen sekä kuvan metsästykseen. Luotuasi esittelyn, minä hoidan kaapin tekemisestä loput. Tämän jälkeen voitkin aloittaa kirjoittelun!

- Jewell
Emmanoora
Emmanoora
Kotikissa
Kotikissa

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 16.07.2015
Ikä : 23
Paikkakunta : Räpäkkö

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti  Innaxx La Heinä 25, 2015 6:17 am

Moikka nimeni on Inna. Ikää minulla on 15 vuotta.

Luonteeltani olen aika hiljainen ja ujo. Jos tutustun johonkin ihmiseen kunnolla niin silloin olen avoimempi. Yritän aina tehdä parhaani kaikissa asioissa.
Hevosharrastus alkoi jo pienenä sillä meillä oli tuolloin mummolassamme kaksi suomenhevosta. Siellä vietin kaikki lomani mummoni opissa.
Mummon hevosten lähdettyä vihreille niityille mummoni ei enää ottanu uusia hevosia ,sillä hän ei olisi enää jaksanut hoitaa niitä. Sen jälkeen taipaleeni ratsastuskouluissa alkoi. Ja erilaisia hevosia on riittänyt.

Pukeudun aikalailla hyvien merkkien vaatteisiin kuten kingsland spooks jne. Mutta ei kannata luulla että olisin hemmoteltu piloille. Vanhempani vain satsaavat harrastukseeni.
Ulkonäöstä vielä muutama sananen.
Hiukseni ovat vaaleat ja yleensä nutturalla. Silmien väri on vihertävä. Pituutta minulla on n. 162cm olen myös aika hoikka.

Hoitohevosekseni haluaisin Taran.
Tara säväytti jo ensinäkemästä ulkonäöllään ja liikkeillään. Taran luonnekkin viehätti kovasti.
Haluaisin tähdätä esteillä korkeampiin luokkiin ja uskon että tara olisi minulle siinä hyvä hevonen.
Hioisin myös taitojani koulupuolella ,sillä niitä tarvitaan aina. Maastolenkit vaihteluksi myös kiinnostavat.
Pidän myös hevosen puunaamisesta kunniolla joten oma hoitohevonen olisi jotakin niin täydellistä.
Jos tara ei jostakin syystä käy Flora olisi myös kiinnostava vaihtoehto.

Sähköpostini on innakor1610@gmail.com

Olen aloittelemassa virtuaalitalli uraa joten en vielä ymmärrä aivan kaikkea. Toivon voivani pyytää apua tarvittaessa.

/ Hei!

Ikävä kyllä aloitusviestissä oli päivittämätön tieto Tarasta ja tammalla ikävä kyllä on jo hoitaja. Nyt viesti on kuitenkin on päivitetty, jos tahdot katsoa sen uudestaan! Flora on kuitenkin nyt vapaa.

Jos kukaan tällä hetkellä tarjolla olevista hevosista ei miellytä, voin paljastaa kohta tulevan useampi hevonen lisää... Wink

- Jewell

Innaxx
Kissanpentu
Kissanpentu

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 24.07.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti  Innaxx Su Elo 02, 2015 2:35 am

Voisin odotella sen aikaa että niitä uusia hevosia tulee ja katsoa sitten kuka olisi sopiva Smile Kuinkahan pian uudet hevoset tulevat?

Innaxx
Kissanpentu
Kissanpentu

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 24.07.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti  Rosa. Ma Elo 31, 2015 6:31 am

- Nimeni on Rosa, joka on lyhennys nimestäni Rosariina
- Haluaisin hoitaa Mörköä
- Minulla ei ole mitään "julkista" sähköpostia, enkä halua tässä sitä kertoa, joten olisiko mahdollista lähettää se jotenkin toisella tavalla?
- Haluaisin hoitaa Mörköä koska Mörkö on juuri sellainen hevonen mitä tulin etsimään. Oma hevoseni kuoli vuosi takaperin, sen jälkeen oli vähän taukoa ja pienimuotoisen tauon jälkeen hoidin erilaisia hevosia naapuritallilla. Uutta omaa hevosta en vielä halua, mutta hoitohevonen kuulosti hyvältä.

URL-minä:

Olen siis Rosariina Else Amalie Merijoki, ja olen syntynyt vuonna 2001 eli 14-vuotias.

Omaan temperamenttisen mutta ystävällisen luonteen, minuun on helppo tutustua ja en aseta yleensä ennakkoluuloja ihmisille. Olen hyvin puhelias, mutta osaan myös kuunnella. Kuten sanoinkin jo, temperamenttisen luonteeni takia tulistun helposti. Silloin on syytä varoa, sillä olen hyvin äkkipikainen ja raivostunut sillä hetkellä. Osaan kuitenkin antaa anteeksi, ja lepyn nopeasti (yleensä). Perfektionisti olen ollut pienestä saakka, ja joskus tämä luonteenpiirre ärsyttää ihmisiä.

Poniharrastukseni alkoi 2005 aktiivisesti. Mummon maatilalla oli shettis ja pari risteytysponia, joista innostuin siis 4-vuotiaana. Lomilla menin aina mummolaan, ja puuhailin siellä ponien parissa yötä päivää. Vuosien päästä shettis kuoli vanhuuteensa. Risteytysponitkin alkoivat olla aika ikääntyneitä eivätkä ne enää kestäneet rajuja estekisasessioita serkkuni kanssa. Kävin niitä yhä usein hoitamassa, mutta menin naapuritallille apukädeksi. Siellä otin 2 kertaa viikossa ratsastustunteja. Ratsastuskouluun mennessäni olin melkein 8-vuotias, eli en kovinkaan vanha. Kului jälleen pari vuotta, kunnes olin 10. Silloin muutimme Rovaniemelle. Rovaniemellä tutustuin Eliisa-nimiseen tyttöön, ja meistä tulikin pian parhaita kavereita. Eliisan isällä oli 2 suomenhevosta, joita hoidimme Eliisan kanssa ahkerasti. 12-vuotiaana sain oman risteytysponin, joka oli vanha ja tosi kiltti. Risteytysponi oli noin 1vuoden ajan koko elämäni, kunnes se sai ärhäkän kaviokuumeen ja vanhuutensa takia ei selvinnyt siitä. Noin vuoden päästä innostuin hepoista jälleen, 14v synttäreideni jälkeen. Rovaniemellä ehdin vielä harrastella suomenhevosten kanssa lisää, mutta pian muutimme jälleen. Täällä haluaisin jatkaa hevosharrastustani.

Ulkonäöltäni en ole tavallinen suomalainen, koska ukkini on espanjalainen/kreikkalainen/ranskalainen. Omaan pitkät tumman brunetet hiukset, ja ihoni näyttää aina kuin olisin ollut viikon etelässä, josta en pidä. Hiukseni tykkään pitää auki tai poninhännällä. Myös ranskalaiset letit voi nähdä päässäni. Käytän aika paljon vaatteita laidasta laitaan. Pidän muodista, mutten katso aina tarkkaan mitä heitän päälleni. Silmieni väri on ruskea. Olen 159cm pitkä, ja olen kehonrakenteeltani aika hoikka.

Rosa.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti  Rosa. Ma Elo 31, 2015 8:57 am

Vai sittenkin Ressua D:: Onko yhden hoitajan mahdollista hoitaa 2 hevosta?

Rosa.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Hoitajaksi?

Viesti  talvikki La Syys 05, 2015 11:26 am

Nimeni on Talvikki Havia ja olen 25-vuotias.
Haluaisin alkaa hoitamaan Floraa, mikäli mahdollista. Pidän rohkeista, älykkäistä hevosista, jotka tekevät mielellään yhteistyötä ratsastajan kanssa. Myös Floran kaunis ulkomuoto ja väritys miellyttävät minua.
Olen ratsastanut lapsesta lähtien ja minulla oli lainaponi (connemaratamma), jolla kisasin paljon junnuluokissa. Kun aloin opiskelemaan, ei minulla ollut aikaa enää kisata, mutta jatkoin ratsastusta kerran viikossa ratsastuskoululla. Nyt kun olen valmistunut ammattiin ja etsin töitä (olen osa-aikatöissä), minulla on taas enemmän aikaa hevosille ja hoitohevonen on minusta erinomainen tapa jatkaa jo lapsena aloitettua harrastusta.

Sähköpostini on sharkbisquit(a)gmailpistecom

talvikki
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Hoitajaksi

Viesti  Jane Virtanen Ma Syys 14, 2015 9:17 am

Heii.
- Jane
- Taru
-janevirtanen@luukku.com
- Taru on kisannut niin paljon ja sillä on kokemusta kisoista jota minullakin on monta vuotta. Olen kova kisaamaan! Taru on ihanan värinen, ja kaikenlisäksi suokki joka on lempparirotuni.
- Olen -99 syntynyt tyttö eli 16 vuotta. Omistan pitkät, paksut tummanruskeat hiukset jotka ulottuvat puoliselän yli. Minulla on myös ruskeat silmät ja olen n. 159cm pitkä. Olen aika ystävällinen kaikille, paitsi jos on oikein huono päivä niin suusta saattaa tulla vaikka mitä.

Jane Virtanen
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti  Maria Numminen Su Joulu 27, 2015 5:38 am

Hei.
Olen Maria Serafina Numminen ja olen '99 tyttö, eli juuri ja juuri vielä semmoinen legendaarinen nineties' baby. Olen persoonaltani melko itsenäinen, että en pidä kauheasti siitä jos minua neuvotaan itsestään selvissä asioissa. Sosiaalinen minä kumminkin olen ja tulen ihan ok kaikkien kanssa toimeen. Hevostytöksi minua ei voisi ensisilmäyksellä arvata, koska en oikein ulkonäöllisesti vastaa odotuksia. Nimittäin minulla on pitkät tummat punertavat suorat hiukset ja minulla on harvinaisen kiiltävät siniset silmät, vaatetukseni on yleinsä melko yksiväristä muun muuassa mustaa tai harmaata. Olen myös hyvin siisti kaikinpuolin ja en omista mitään lemmikkiä tai eläinaiheista aineistoa kotonani, mutta olen pikkutytöstä asti ihaillut näitä eleganttisia hevosia enkä ole päässyt ihailusta vieläkään irti. Ratsastamassa olen käynyt vaihtelevasti nyt kuusi vuotta ulkomailla asti ja kokemusta löytyy kaikinlaisista hevosista / poneista.

Hevonen, jota toivoisin hoitohevosekseni olisi Flora. Katselin teidän tallinne kaikki hevoset ja mikään niistä ei tuntunut kiinnostavalta, kunnes näin Floran kuvan. Siinä vaiheessa jo tiesin, että tämä hevonen olisi minulle se oikea. Se oli ulkonäöllisesti kuin minulle luotu ja kun luin tamman kaikki mahdolliset esillä olevat tiedot, en edes harkinnut enää mitään muuta hevosta. Flora on ratsastaessa juuri minulle sopiva, koska haluan tarpeeksi energisen, mutta nahoissaan pysyvän ratsun itselleni, jolla on kapasiteettia sekä koulu-, että esteratsastukseen. Haluan myös hevosen johon voin luottaa kaikkina hetkinä ja hoitaessa, että myös muissa tapauksissa hevonen on slungisti.

terveisin
Maria Numminen
yksinainenkulkijaav@gmail.com

Maria Numminen
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti  Katariina To Helmi 18, 2016 1:03 am

Heippa!
Mä oon Katariina, tutummin kuitenkin ihan vaan Katti! Oon just täyttäny 17 vuotta ja siitä oonkin ylipuolet (10vuotta) toiminu hevosten kanssa. On ollu omia muutama ja jos minkälaisilla diileillä vuokra-,ylläpito-, ja puoliylläpito poneja! Oon myös tehnyt ulkomailla hevoshommia muutaman vuoden (Saksassa) eräällä kotitallilla, joka pyöritti ratsutustoimintaa. Joten kokemusta löytyy monelta osa-alueelta ja pienistä en hätkähdä! (sähköpostini on katariina.katti@hotmail.com)

Ja hoitaa haluaisin alkaa Juulia, sillä se muistuttaa niin ulkonäöllisesti, kuin luonteensakkin puolesta hyvin paljon edesmennyttä tammaani, Javaa. Ja olen aina pitänyt vähän omapäisemmistä nelijalkaisista, sillä olen itsekkin melkoinen tuittu-/jääräpää sille päälle sattuessani! Sekä oman arvontuntevat, "hienohelma" tamma taitavat muutenkin olla vähänniinkuin mun alaa Wink

Katariina
Kissanpentu
Kissanpentu

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 18.02.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti  Kristiina_ Pe Helmi 17, 2017 1:12 pm

Nimi: Kristina Stivilson
Ikä: 19.v
Haluaisin alkaa hoitaa Diksii. Diksi voi olla haastava mutta olen ollut vielä pahempien hevosten kanssa tekemisissä.
sählöposti: victoria.meskanen@edu.hel.fi
Vanhempani ovat rikkaat ja heillä oli ollu oma talli. Mutta he joutuivat myymään sen kun ei ollut aikaa. Minulla itse on ollu kaksi ponia pienenä ja olen harrastanut ratsastusta 5 vuotiaasta asti. Itsellä on tällä hetkellä engalnnintäysiverinen. Olen kasvattanut hänet varsasta lähtien:))

Kristiina_
Kissanpentu
Kissanpentu

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 17.02.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitajahaku - Sivu 2 Empty Vs: Hoitajahaku

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa