Leijonalaakson foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mirjam Westerlund (hoitaja)

2 posters

Siirry alas

Mirjam Westerlund (hoitaja) Empty Mirjam Westerlund (hoitaja)

Viesti  Mirjam W. Ma Maalis 16, 2015 12:16 pm

Mirjam Westerlund (hoitaja) 1zoia8y
©qsimple, flickr.com CC BY-NC-SA 2.0

Nimi: Mirjam Alexandra Westerlund
Ikä: 22 vuotta
Hoitohevonen: Da'Enriq "Riku"

Olen Mirjam Westerlund, kavereiden kesken usein myös Mira, vaikkakin nimeni tuntuu aiheuttavan ihmisille oudon tarpeen keksiä toinen toistaan hirveämpiä lempinimi – en sattuneista syistä ala luettelemaan niitä tässä. Olen 22-vuotias kauppatieteiden opiskelija alun perin kotoisin suuren kaupungin sykkeestä. Perheeni ei ole ikinä ollut mitään maatalous-/eläinihmisiä minkä vuoksi varsinkin mielummin oopperassa käyvä äitini oli vaikea saada ymmärtämään haluni aloittaa ratsastus 10-vuotiaana. Jo silloin hyvin ..köh.. määrätietoisena tyttönä sain kuitenkin tahtoni läpi, eikä aikaakaan kun ratsastuskouluponit vaihtuivat vuokraponeihin ja lopulta omaan kouluratsuun, jonka kanssa yhdessä kehityttiin aina viime vuoteen asti, kunnes se myytiin opintojeni alun myötä kotiin, jossa se pääsee työstämään koko potentiaaliaan.

Ulkopuolisille vaikutan varmasti vähän ehkä nokkavalta ja lellityltä kakaralta; shoppailu ja oma peilikuva kuuluvat lempiasioihin, enkä kieltämättä ole mikään kaikista helposti lähestyttävin ihminen. En näe tarvetta ystävystyä kaikkien kohtaamieni ihmisten kanssa ja olen aika hidas tykästymään ihmisiin oikeasti. Yritän kuitenkin olla aina tarvittavissa määrin mukava ja vähintään huomaavainen uusia ihmisiä kohtaan. Muuten olen mielestäni hauska ja iloinen persoona ja arvostan suuresti huumorintajua - usein sen hauskempaa mitä huonompaan suuntaan se menee. Ratsastajana olen hyvin tarkka ja mielelläni käyttäisin vaikka viikkoja pikkujuttujenkin hiomiseen, jos viisaammat eivät patistaisi minua lopettamaan ylianalysoimista ja siirtymään eteenpäin. Kouluratsastus onkin se, mikä minut hevosten parissa pitää. Esteitä harrastaisin mielummin vaikka lemmikkipupun kanssa kuin hevosen selästä, sen verran ne minua pelottavat vaikken sitä toki ääneen myöntäisikään.

Vaikka huoliteltu ulkonäkö onkin lähellä sydäntäni, en pidä liiasta tälläytymisestä varsinkaan tallille tullessani. Olkapäille ylttävät vaaleat hiukseni ovat luonnostaan vähän kiharat ja pidän ne mielellään rennolla nutturalla tai osittain kiinni. Tyylitajuni on hyvin selkeän klassinen niin meikin kuin vaatteidenkin osalta ja vaikka materialistina vaatteita löytyy paljon ja mielellään vähän laadukkaamman merkkisiä, ovat ne yleensä yksinkertaisia kuten perus ratsastusasuni, beiget ratsastushousut ja mustavalkoraidallinen pitkähihainen. Olen ponikokoinen ratsastaja ja ylläpidän hoikkaa vartaloani varsinkin pilateksella ja lenkkeilyllä.

Viimeinen muokkaaja, Mirjam W. pvm Ke Huhti 01, 2015 2:40 am, muokattu 1 kertaa
Mirjam W.
Mirjam W.
Musta pantteri
Musta pantteri

Viestien lukumäärä : 49

Takaisin alkuun Siirry alas

Mirjam Westerlund (hoitaja) Empty Merkki- ja tasotaulu

Viesti  Jewell Su Maalis 22, 2015 2:45 am

MERKKI- JA TASOTAULU

Taso 1.
Pisteitä: 28p
Merkkejä: 0kpl

Tutustumistunnille!

Viimeinen muokkaaja, Jewell pvm Pe Huhti 03, 2015 2:09 pm, muokattu 2 kertaa
Jewell
Jewell
Tallin omistaja
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 561
Ikä : 36

https://leijis.palstani.com

Mirjam Westerlund (hoitaja) Empty Tapahtumakalenteri

Viesti  Jewell Su Maalis 22, 2015 2:45 am

TAPAHTUMAKALENTERI

Viimeksi aktiivinen: 03.04.2015 OK

Ei tapahtumia.
Jewell
Jewell
Tallin omistaja
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 561
Ikä : 36

https://leijis.palstani.com

Mirjam Westerlund (hoitaja) Empty Vs: Mirjam Westerlund (hoitaja)

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa