Leijonalaakson foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tuesday "Tuse" Hale (hoitaja)

Siirry alas

Tuesday "Tuse" Hale (hoitaja) Empty Tuesday "Tuse" Hale (hoitaja)

Viesti  Tuesday Su Toukokuu 24, 2015 11:15 am

☠Salaisuuksien oma kirja☠
Kirjoita tietosi kirjaan, ja selaile niitä parin vuoden päästä uudestaan!
kuva minusta:
Tuesday "Tuse" Hale (hoitaja) Sghk7c

© RoleplayStuff CC by. 2.0



Nimeni: Tuesday Hale, Tuseksi kutsutaan

Ikäni: 18v s. 18.11.1997
LemmikkiniHoitohevonen: Leksa
Pituuteni: n. 164cm
Hiusteni väri: Valkoinen
Silmieni väri:  ruskeat

Muistelmani: Pikkutyttönä olin aina reipas ja hassu. Rakastin meidän pikku ponia, Jaafgaria. Kukaan muu kuin minä ei osannut eskarissa sanoa Jaafgar, joten olin siitä ylpeä. Kun täytin seitsemän, Jaafgar kuoli enkä ollut hevosten kanssa sen jälkeen kolmeen vuoteen. Sitten tajusin lähteä isän mukaan töihin, ja nyt olenkin jo kahdeksan vuotta rampannut sen mukana. Nyt myös tiedän, että Jaafgarilla on hyvä olla ja sen oli parempi kuolla kuin elää kivussa. Jouduin nuorena sietämään paljon vastoinkäymisiä, joka on omasta mielestäni kehittänyt minusta kärsivällisen. Yläasteelle mennessäni itsetuntoni oli nollilla, eikä mulla ollut kavereitakaan. Kaikki vaan nauro mulle ja mua myös kiusattiin aika rajusti. Aloin viillellä ja itkin suunnilleen joka yö itteni uneen. Pian mulle todettiin masennus ja sain lääkityksen ja niin edespäin. Lilian ja iskä kuitenkin tuki mua koko ajan sen kolmen vuoden ajan, ja nyt oon elänyt "normaalia" elämää jo vuoden. Tuntuu että oon nykyään turhankin pirtee ja aina ilonen, Enää en vois kuvitellakkaan että masentuisin koskaan.

☠Kuvaile luonnettasi omin sanoin: En oo koskaan ollut hyvä sosiaalisissa tilanteissa, mut kiusaamisen jälkeen kaikki vaan paheni. Nykyään en enää luota oikein kehenkään ja siks mä kai vaikutan vaikeesti lähestyttävältä monen mielestä, etenkin mun siskon. Mut tuttujen ihmisten kanssa mä osaan kyllä nauraa ja veikkaisin et oon se äänekkäin tyyppi koko jengistä. Mulla on laaja huumorintaju, ja paljon elämänkokemusta, joten osaan myös auttaa apua tarvitsevia. Oon kuitenkin tietyissä tilanteissa sosiaalinen. Nimittäin mä opiskelen ensihoitajaksi, ja siinä nyt tarvitaan jonkinasteista sosiaalisuutta ainakin, jolloin mä sit osaan avata tän mun tuppisuun. Uusien kans oon aina nihkee, enkä haluis puhuu niille. En ees sillon kun ne tulee juttelemaan mulle. Varmaan jääny joku pelko että se kuitenkin haluu vaan pahaa. Tykkään kuitenkin seurasta, joten eläimet on mulle tosi tärkee juttu. Niille voin jutella koska tahansa ja ne kuuntelee, eikä koskaan pilkkaa tai naura. Siks ne on mun tukihenkilöitä, eikä mitkään psykiatrit. Olen kuitenkin kaiken tämän päälle vielä aika rauhallinen, vaikkei sitä uskoisikaan. En suutu herkästi, mutta jos suutun siihen on aina hyvä syy, enkä tuskin anna sitä koskaan anteeksi. Haluun mainita tähän myös vähän mun "heppaluonnetta". Hevosten kanssa mä oon aina, joka tilanteessa rauhallinen. Koitan saada ne luottamaan muhun ja siihen, ettei mun kanssa tartte pelätä edes niitä pieniä vihreitä miehiä. Se on hyvä lähtöpohja kaikelle, vaikka hevonen oliskin tasapaksu pulliainen. Eniten touhuan hevosten kanssa maastakäsin, sillä se on mulle luonnollisempaa, ja yleensä hevonenkin rentoutuu paremmin ihmisen seurassa. Tallityötkin kuuluu niihin mun lempparipuuhiin tallilla, joten mulle saa työntää ne p***a hommatkin.

☠Ulkonäkösi omin sanoin:Mun mielestä oon kaunis ihminen ja rakastan joka ikistä virhettäkin itessäni. Mulla on valkoset tupeeratut hiukset ja aika vahvat meikitkin päivittäin. Valmistautumisessa menee aina tosi kauan. Joskus ei vaan sit kerkee laittautua, jolloin näytän tosi erilaiselta. Hiukset kihartuu nätisti ja naama on ehkä pikkuisen erinäkönen kun meikattuna. Kavereitten mielestä näytän aina hyvältä, olin sitten tullut suihkusta tai vasta herännyt. Musta toi ei silti pidä paikkaansa! Tykkään ihan hirveesti käyttää värillisiä piilareita, joten niitähän mulla onkin sitten vaikka millä mitalla. Käytän niitä yleensä yhdistellyinä, eli värit on mitä millonkin. Puen yleensä mukavia vaatteita, eli kaapit on täynnä "coolisti" koristeltuja lökäreitä, jotka olen pääosin itse tuunannut. Värit ovat joko jotain kivoja neonvärejä, tai sitten perus mustaa. Harmaasta en kovin paljon pidä. Toinen lempparijuttu on topit ja kauluspaidat! Niitä mulla on lähes joka päivä, ja niitäkin ite tuunaan. Käyn monesti kirpputoreilla ostelemassa vanhoja, vähän kulahtaneita vaatteita, ja saan niistä ihan uuden veroisia. Tallille mulla on kivat sinertävät ratsastushousut ja vanha mustavalkoinen kauluspaita. Sitten toki perus musta samettikypärä ja mustat (niiteillä tuunatut!!) jodhpurit. Turvakengät on ostoslistalla...

Tämä kaikki on salaista tietoa. Tämän tietää(vät) vain: Tuesday Hale
Tuesday
Tuesday
Kissanpentu
Kissanpentu

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 24.05.2015
Ikä : 26

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa