Leijonalaakson foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vieraskirja

2 posters

Siirry alas

Vieraskirja Empty Vieraskirja

Viesti  Jewell Ke Helmi 06, 2013 3:07 am

Vieraskirja Vieraskirja2

Viekkuillut tervetulleita! Toivomme kumminkin asiallista käytöstä.

Ei mainoksia ja palautteet mieluiten palauteboksiin.

Viimeinen muokkaaja, Jewell pvm Su Tammi 11, 2015 2:47 am, muokattu 1 kertaa
Jewell
Jewell
Tallin omistaja
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 561
Ikä : 36

https://leijis.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Linkkilistasta :-)

Viesti  Sinte Ti Helmi 26, 2013 8:33 am

Moikka! Tosi kiva että päästiin teidän linkkilistalle, kiitos ja kumarrus siitä! Pilkkua viilatakseni kuitenkin pyytäisin korjaamaan nimeksi "Metsälammen Ratsutalli", kun tuo ratsastuskoulu ei oikein kuulosta omaan korvaan tutulta :-)

Hyvää keväänalkua!
Sinte VRL-10636

/ Oi vitsi mä jotenkin olin lukevinani ratsastuskoulu kun noitta linkkailin : D Ja kun oon kaikenlisäksi linkannut ton teidän vieraskirjaan... Että se tulva mitä teidän vieraskirjassa on nyt johtuu siitä ;>

- Jewell

Sinte
Vierailija

Vieraskirja Empty Terppa!

Viesti  Ellen H Ke Helmi 27, 2013 10:16 am

Heips!

Te olittekin jo entuudestaan tuttu talli!
Pidän Leijonalaaksosta todella paljon. Se on huolella tehty ja tekstit ovat asiallista luettavaa. Kuolaan myös ulkoasuanne, joka on ihanan rauhallinen, mutta silti samalla pirteän värinen ja näköinen Smile Olen myös iloinen siitä, kuinka hyvän kodin Hessu on saanut. Ei olisi paremmin voinut käydä!

Lämpimät kevätterveiset teille, ollaan yhteyksissä!

Terkuin Ellen H ja Pulliksen vikuripäät

/ Heips itsellesi!

Kiva, että Leijis miellyttää! Kuulostaa tosi paljon siltä mihin pyrinkin. Ja mukavaa, että olet tuota mieltä Hessusta! Poni pitäisikin lisätä hevoslistaukseen pian.

Kevätterveisiä sinnekkin, tottakai : )

- Jewell

Ellen H
Vierailija

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  minttu Ke Helmi 27, 2013 4:09 pm

hei apua teillä on ylikiva ulkoasu, tuijotan sitä kuola valuen tälläkin hetkellä Very Happy ja mun kasvattivauva! <3 on saanut tosi kivat kuvat jossen oo jo erikseen maininnut, ja rakastuin tohon luonteeseen, apua Very Happy teillä on tosi kivat tekstit ja yhyy nyt mäkin haluan oman ratsastuskoulun ;__;

hyvää kevättä (tai jotain? kai se joskus tulee, toivottavasti) teille!

/ Kiitos! : D Musta varsinkin toi laukkakuva on ihana, tommonen kunnon tiikeri! Just semmonen miksi kuvittelinkin. Siitä sit vain tuumasta toimeen ; ) Meillekkin saa tulla töihin!

Hubaa kevättä sinnekkin!

- Jewell

minttu
Vierailija

Vieraskirja Empty heissan :)

Viesti  Viona To Helmi 28, 2013 6:49 am

Oi että tämä Leijonalaakso on jotenkin tosi symppis ja koitoisan oloinen talli! Me likes Smile)

Hitsit, pitäisiköhän sitä ihan oikein ottaa osaa jollekin kivalle listatunnille kun sellaisia tulisi! No mutta joka tapauksessa, hienoa että Susikalliokin päätyi teidän linkkilistallenne! :')

Ja oikein aurinkoista kevättä koko talliporukallenne,

- Viona

/ Oi kiitos : ) Yritän saada noi tunnit kasaan piakkoin, on sekin vähän jäänyt, vaikka piti saada jo pari viikkoa sitten valmiiksi... Listatunneista en tiedä miten niitä on tulossa, vaikka oon mää suunnitellut ainakin yhden johonkin ujuttavani!

Samoja sinne päin : )

- Jewell

Viona
Vierailija

Vieraskirja Empty Terveisiä Tarulasta

Viesti  Pöpi To Helmi 28, 2013 9:41 am

Heippa!
Leijonalaaksoa on vaikea kuvailla muilla sanoilla kuin: AIVAN UPEA!
Liittyisin välittömästi Leijis-fanikerhoon jos sellainen olisi. Ulkoasu aivan suber ihana, tekstit kivat ja hevoset toinen toistaan lutusempia. farao

P.S. Tosiaan voisin pian tulla koputtelemaan olkapäähäsi ulkoasu-asiasta sunny

/ Tässä hei melkein punastuu :'D Kiitos hurrrrjasti!

- Jewell

Pöpi
Vierailija

Vieraskirja Empty Terkut Cendarlesta

Viesti  Katja Ma Maalis 04, 2013 10:23 am

Päätin jättää merkkini vierailustani tänne viekkuun kun sellainen kerta löytyy. Todella tyylikäs ulkoasu, nams. Ja hienoja kuvia niin hevosilla kuin esittelyssäkin. Erityisesti hymyilytti Miltsu-ponin kohdalla. Smile Kaikkea hyvää teille jatkoon!

Harmi ettei tänne voi jättää linkkejä Sad

/ Voi kiitos : )

Joo, oon yrittänyt bongata jotain mistä sen sais vaihdettua... Mutta luultavammin se ei ole mun käsissä : (

- Jewell

Katja
Vierailija

Vieraskirja Empty Terveiset Jukolasta

Viesti  Hanne To Maalis 07, 2013 10:38 am

Moi! Kiitokset linkittämisestä, oikein ihana talli tämä Leijonalaakso! <3
Jos vaan aikaa ja intoa olisi, niin voisin hyvin ottaa hoitsun tällaisesta paikasta. Smile Hyviä jatkoja!

/ Hei! Eipä mitään, kiitoksia. : ) Voi vitsi, kun hoitajista olisi kyllä pulaa jonkin verran... : D Mutta tuttu tunne kumminkin!

- Jewell

Hanne
Vierailija

Viesti  Vierailija Ke Huhti 03, 2013 9:25 am

Jewelliii.

Haluis tunnille, ko eiks pitäs käydä tunnilla enne ku pääsee kakkostasolle?

Loci

/ Joo sori, mulla on vähän mietinnässä noi tunnit yhä et mikä mahtas olla paras tapa : D Mut nojoo... On mulla yks idea mielessä ; )

Vierailija
Vierailija

Viesti  Ibbe Pe Toukokuu 17, 2013 10:26 pm

Aivan huippusymppis talli! Ulkoasukin on nannaa silmille, tosin sen osat, mm. hevosten sivuilla, hyppivät ikävästi (foorumi ei anna laittaa linkkejä) :/ Toinen silmiinpistävä asia löytyy teksteistä: muutamia hassuja kirjoitusvirheitä toistuu ympäri sivuston.

Kaikenkaikkiaan kyllä kiva talli! Tekisi mieli ottaa hoidokki, mutta harkitsen vielä asiaa oman motivaation vuoksi ;-)

- Ibbe

/ Oo kiitos! :3 Hevosten sivut on vähän vaiheessa vielä, tiedostan ettei ne oikein toimi nyt. Tai minulla toimii, mutta kaikilla ei. En oo vaan saanut vielä mitään megahienoa ideaa miten saisin niistä paremmat, joten nyt ne on tommoset vielä. Very Happy Kirjoitusvirheitä on mielellään vastaan jotta voin korjata ne!

Ota toki. ; )

- Jewell

Ibbe
Vierailija

Vieraskirja Empty Terkkuja Metsikseltä!

Viesti  Sinte (ent. Sanna E.) Ti Syys 09, 2014 8:26 am

pirat Hei, ihan mahtavaa että kävit meillä Metsälammella kääntymässä! Kiitän kovasti kehuista, tällaset yllätysviekkuilut piristävät aina päivää! Ihan totta että niitä pitäisi harrastaa enemmänkin, meinaavat jäädä vähemmälle kun tekemistä ja muistettavaa on (mukamas) aina niin paljon.

Leijonalaaksossakin on upea ulkoasu! Sivut on ihanan täynnä tekstiä ja niiden läpikahlailu on mielenkiintosta! Noi vinkki-boksit tekstin seassa on myös ihania. Sellasen vinkin voisin antaa, että teiän viekkua oli hankala löytää, ennen kuin eksyi foorumille. Mä olen vannonut etten ota Metsikseen kuin kaksi yhteistyötallia, mutta... kiinnostaisiko Leijonalaaksoa alkaa kolmanneksi? Olisi mukavaa järjestää yhteisiä tapahtumia ja viekkuilla enemmänkin. What a Face

Tuu uudestaan kääntymään meillä jos idea kiinnostaa!

/ Kuten varmaan huomaat tästäkin, niin oon äärimäisen epäaktiivinen tällä hetkellä. Very Happy Lupaan kumminkin palata tohon yhteistyötalliasiaan kun/jos saadaan homman pyörimään!

Kiitos kehuista, täytyykin pistää jonkinlainen linkki vaikka etusivulle vieraskirjasta. Smile

- Jewell

Sinte (ent. Sanna E.)
Vierailija

Viesti  Jewell To Helmi 19, 2015 11:19 am

Inga kirjoitti:Hei, sivuja selaillessa huomasin että russiponi Emilia Bn luonnekuvauksessa puhutaan jostain Mari suokista. Very Happy

/ Kiitos huomiostasi. Smile Jos vielä tarkemmin katsoo, huomaa että Emilian sukukin on toisesta polvesta eteenpäin tallimme Marin, kuten sivuilta löytyvä valmennuskin. En ole asiaa tarkemmin huomioinutkaan. Jospa saisin nyt tehtyä sivut kuntoon!

Muistathan tarkastaa seuraavalla kerralla myös vieraskirjaviestien oikean paikan. Wink

- Jewell
Jewell
Jewell
Tallin omistaja
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 561
Ikä : 36

https://leijis.palstani.com

Viesti  Maisa Pe Kesä 19, 2015 3:35 am

Heippa! Kävin joku päivä kirjoittelemassa hoitajalomakkeen Very Happy

Maisa
Vierailija

Viesti  Kristiina_ To Maalis 02, 2017 7:18 am

Hei olen uusi Kristina. Ilmottauduin yksärihakuun ja hoitoheppaan. Haluisin nopeasi saada niihin vastauksen Smile

Kristiina_
Kissanpentu
Kissanpentu

Viestien lukumäärä : 3

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa