Fanni Johansson (hoitaja)
2 posters
Sivu 1 / 1
Fanni Johansson (hoitaja)
Fanni Johansson
(hoitaja)
Fashionista's, flickr.com, (CC BY-NC-SA 2.0)
Moikka! Mä olen Fanni Johansson, 22-vuotias naisenalku, jolta pituutta löytyy sellaiset 170cm. Ihan ekaks pakko myöntää, että näytän todellakin sellaiselta hienohelmalta, joka ei koskaan tarttuisi talikonvarteen. Mun puhetyyli kuvastaa selvää kaupunkilaista ja päällä on aina merkkikamaa. Ulkonäkö ei aina kuitenkaan kerro kaikkea. Olen erittäin järkevä ja sosiaalinen, enkä todellakaan pelkää liata käsiäni. Vaikka hiukset ja meikit ovat aina tiptop, niin tuntuu, että välillä olen ensimmäisenä aina niissä likaisissa puuhissa. Tykkään höpötellä niitä näitä ja lavertelen joskus turhankin paljon omia asioitani (yleensä miehistä, vaatekriiseistä tai kun hoitohevonen ei ole kulkenut oikeassa muodossa). Jos minua joku ärsyttää, niin yleensä sanon sen suoraan päin naamaa. Minulla ei ole tapana siis puhua seläntakana yhtään mitään.
Omistan englanninbuldogin nimeltä Tommy, joka yleensä kulkee mukanani jalkapuoleen liimantuneena. Se osaa käyttäytyä hyvin hevosten kanssa ja yleensä sen näkeekin karsinan edessä visusti istumassa, kun olen hevosta puunaamassa. Musiikkimakuni on monipuolinen, mutta pakko myöntää, että täältä löytyy yksi Robin-fani (kyllä luit oikein ). Aina suusta kuuluu niiden parhaiden biisien sanoja ihan muiden kyllästymiseen asti.
Hoitohevoseksi olen saanut Floran. Tamma on oikeastaan juuri sellainen millainen haluaisin omankin hevosen olevan. Suuri, kaunis, taitava ja erittäin kiltti. Vaikka olen koko ikäni ratsastanut ja käsitellyt hevosia, niin silti kiltit hevoset vetää puoleensa. Olen kuitenkin varma hevosen kuin hevosen kanssa ja osaan komentaa, jos hevonen sitä tarvitsee. Ratsastaessa tavoittelen aina hyvin pieniä, herkkiä ja huomaamattomia apuja.
Joo tosiaan tykkään pukeutua, meikata ja laittaa hiuksiani. Yleensä tallilla minut näkee ratsastushousuissa ja pikeepaidassa, hupparissa, ulkotakissa, toppaliivissä tai missä vaan mikä on merkkikamaa ja näyttää hyvältä. Hiukset ovat joko kiinni korkealla ponnarilla, sotkuisella nutturalla tai joskus jopa ranskalaisella letillä. Jos ajelen suoraan töistä tai jostain muualta suoraan tallille, saattaa minut nähdä farkuissa ja jossain kivassa paidassa, mutta nopeasti ne vaihtuvat taas tallivaatteisiin.
Viimeinen muokkaaja, Fanni pvm Ma Helmi 16, 2015 9:13 am, muokattu 2 kertaa
Fanni- Kissanpentu
- Viestien lukumäärä : 2
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa