Leijonalaakson foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uusia toimintoja foorumilla (16.02.2015)

Siirry alas

Uusia toimintoja foorumilla (16.02.2015) Empty Uusia toimintoja foorumilla (16.02.2015)

Viesti  Jewell Ma Helmi 16, 2015 7:59 am

Kaikki ovat varmasti huomanneet, että foorumilla on tapahtunut monia muutoksia viimeisten päivien aikana. Tässä vielä vähän valistusta siitä, mitä kaikkea on tapahtunut.

1. Sää ja viimeiset tapahtumat
Kaikki huomasivat varmasti ensimmäisenä etusivulla uudet palkit navigaation alla. Leijonalaakson kotisivujen etusivulla on ollut sää jo pidemmän aikaa, mutta nyt sen löytää myös foorumilta. Säätä ei tarvitse katsoa orjallisesti, mutta sitä voi käyttää apuna tarinoiden kanssa. Sää näyttää myös auringonlaskun ja -nousun reaaliaikaisesti.

Sään vierestä löydät viimeisimmät tapahtumat, josta on helppo vilkaista, onko jotain uutta toimintaa ilmaantunut. Tapahtumat merkataan kaikki, olivat ne sitten avoimia kaikille vai vain talliporukalle. Huomaathan kuitenkin varmistaa kutsusta vielä viimeisen ilmoittautumispäivän, koska listassa lukevat kaikki 6 viimeisintä tapahtumaa, myös menneet!

2. Chatbox
Chatboxissa on mahdollista keskustella muiden kanssa lyhyin viestein (enintään 100 sanaa) muiden leijisläisten kanssa. Kaikki asiallinen keskustelu on sallittua maan ja taivaan välillä. Chatbox ei välttämättä ole pysyvä, jos foorumin oma chat saadaan toimimaan.

Chatboxin käyttö on helppoa ja vaivatonta. Avatarin itsellesi saadaksesi lisää "Sähköposti / url" -kohtaan enintään 50 x 50 px kuvasi osoite. Jos muita ongelmia liikenee, ensimmäiseksi lue boksin alle linkitetyt ohjeet läpi huolella.

3. Tittelit
Nyt on mahdollista vilkuilla muiden foorumiaktiivisuutta titteleiden avulla! Jokaisella käyttäjällä näkyy nyt avatarinsa ja nimimerkkinsä alla tietynlainen titteli. Itse olen tietenkin tallin omistaja. Tittelit määräytyvät tiettyjen ominaisuuksien, lähinnä viestimäärien, perusteella. Koska itse olen foorumin luoja, titteli on aina sama viestimäärästä riippumatta. Titteleitä ovat:

Kissanpentu 0-10 viestiä
Kotikissa 10-19 viestiä
Ilveksen oppipoika 20-29 viestiä
Puumanainen 30-39 viestiä
Musta pantteri 40-49 viestiä
Tiikerinlainen 50-59 viestiä
Jylhäkallion kuningas yli 60 viestiä

Olen myös tutustunut moniin muihin tämän foorumin tarjoajan palveluihin, saapi nähdä milloin seuraavaksi teen joitain radikaaleja muutoksia! Smile
Jewell
Jewell
Tallin omistaja
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 561
Join date : 04.02.2013
Ikä : 35
Paikkakunta : Räpäkkö

https://leijis.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa