Leijonalaakson foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jutta Janssen (hevosen omistaja)

2 posters

Siirry alas

Jutta Janssen (hevosen omistaja) Empty Jutta Janssen (hevosen omistaja)

Viesti  Jutta J. Ti Maalis 10, 2015 3:12 am

Jutta Janssen (kahden suomipalleron onnellinen omistaja)

Jutta Janssen (hevosen omistaja) 209hs40
© badjonni, flickr.com, CC BY-SA 2.0

Nimi: Jutta Janssen
Ikä: 19v.

Omistaa Sannin ja Väinön

Pituus: 161 cm
Hiusten väri: Tummanruskeat liukuvärjätyillä latvoilla
Silmien väri: Vaaleanruskeat

Heipähei vaan kaikille. Olen Jutta Janssen, 19-vuotias nuori naisenalku. Hevosia olen harrastanut siitä asti, kun äitini nosti minut shetlanninponin selkään markkinoilla ollessani 5-vuotias. Siitä se ''alamäki'' sitten alkoikin, ja hevosten parissa on tullut puuhailtua jo pitempikin tovi. Ratsastajan urani alkoi 7-vuotiaana, kun sain kinuttua itseni ratsastuskoulun alkeiskurssille. Muutamaa vuotta myöhemmin sain ensimmäisen hoitoponin. Rippilahjanikin sain hieman pörröisemmässä muodossa - ihana vuonohevosruuna Nalle siirtyi ratsastuskoululta omistukseeni. Vanhempieni muuttaessa isovanhempieni maatilalle Nalle pääsi viettämään sinne eläkepäiviä naapurien shetlanninponitamman kanssa. Mieleeni välähti ajatus uudesta harrasteratsusta, mutta jostain kumman syystä huomasinkin pian omistavani kaksi suomenhevosta - molemmat niin kovin erilaisia, mutta jotakin samaa niissä kuitenkin on.

Luonteeltani olen rempseä ja iloinen persoona, ja viihdyn ihmisten seurassa. Rämäpään vikaakin minusta löytyy, ja rakastan erityisesti esteiden hyppelyä ja vauhdikkaita maastoretkiä. Olen myös erittäin kärsivällinen ihminen, ja minua on hankalaa saada suuttumaan. Jos siinä kuitenkin onnistuu, niin raivokohtaus on usein massiivinen, kun kaikki purkautuu ulos kerralla.

Ulkonäöltäni en ole aivan tyypillinen hevostyttö. Pidän meikkaamisesta ja hiusten laitosta todella paljon, ja usein minut näkeekin tallilla enemmän tai vähemmän pakkeloituna. Meikkaaminen ja rempseä elämänasenteeni ovat aiheuttaneet sen, että jotkut ajattelevat minun haluavan olla ''pinnalla'' ja suosittu henkilö, vaikka tähän en todellakaan tietoisesti pyri. Asenteeni on enemmänkin ''kaikkien kaveri'', ja pyrinkin tulemaan toimeen kaikkien kanssa - myös niiden, jotka eivät välttämättä halua tulla toimeen minun kanssani.

Hyvä puoleni ratsastajana on hyvä tasapaino. Vuosien tasapainoilu loikissa ja pukeissa on kehittänyt minulle ilmiömäiset kyvyt pysyä kyydissä melkein pompuissa kuin pompuissa. Harvassa ovat ne hetket, kun makaan kentän hiekalla. Ratsailla olen myös todella kärsivällinen, ja annan hevoselle aikaa. Napakkuuttakin löytyy, ja saan usein ne matelevat laiskamatohevosetkin pistämään tossua toisen eteen todella rivakasti.

Huono puoleni ratsastajana on ehdottomasti tietynlainen keskittymispuute, jota ilmenee erityisesti tylsiä asioita harjoitellessa (mm. kouluratsastustunneilla). Tuki ja kannustus auttavat minua jaksamaan ja yrittämään parhaani, joten minun olisi erittäin hyvä päästä käymään ratsastustunneilla ohjatusti molempien hevosteni kanssa.
Jutta J.
Jutta J.
Jylhäkallion kuningas

Viestien lukumäärä : 135
Join date : 09.03.2015
Paikkakunta : Räpäkkö

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutta Janssen (hevosen omistaja) Empty Vs: Jutta Janssen (hevosen omistaja)

Viesti  Jewell Pe Maalis 13, 2015 11:01 am

TAPAHTUMAKALENTERI

Viimeksi aktiivinen: 28.03.2015 OK
Tähtiä: 14

★★★★★★★★★★★★★★

Huhtikuussa 2015 ranking 2.

Jutta Janssen (hevosen omistaja) Ranking2

15.03.2015 Pikkuponimaasto ★ ratsuna Eve

28.03.2015 Tallikoulukilpailut Helppo A ★ 2/3
28.03.2015 Tallikoulukilpailut KN Special ★ 1/3
28.03.2015 Tallikoulukilpailut Helppo C ★ 1/3
14.03.2015 Söpikset Hevoset (yli 147cm) ★ 3/3
14.03.2015 Söpikset Hevoset (yli 147cm) ★ 1/3, Cutest In Show II
13.03.2015 Epäonnen estekisat 40-60cm ★ 1/6
13.03.2015 Epäonnen estekisat 70cm ★ 2/3
13.03.2015 Epäonnen estekisat 80cm ★ 5/5
13.03.2015 Epäonnen estekisat 80cm ★ 1/5
13.03.2015 Epäonnen estekisat 90cm ★ 3/5

Jutta Janssen (hevosen omistaja) Talliestekilpailut032015 Jutta Janssen (hevosen omistaja) Soumlpikset Jutta Janssen (hevosen omistaja) Parasesittaumljauml Jutta Janssen (hevosen omistaja) Pikkuponimaasto Jutta Janssen (hevosen omistaja) Tallikoulukilpailut032015
Jewell
Jewell
Tallin omistaja
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 561
Join date : 04.02.2013
Ikä : 35
Paikkakunta : Räpäkkö

https://leijis.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa