Leijonalaakson foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Isis (hevosen omistaja)

2 posters

Siirry alas

Isis (hevosen omistaja) Empty Isis (hevosen omistaja)

Viesti  Isis_ Su Maalis 15, 2015 7:34 am

Nimi: Isis
Ikä: 24v.

Yksityinen: Mahfouz al Najya

Pituus: 164cm
Hiusten väri: vaaleat
Silmien väri: ruskeat

Menneisyys: Olen harrastanut ratsastusta ja hevosia lähes koko ikäni. Arabialaisten kanssa aloitin ensimmäisen kerran vuosia sitten, mutta vasta neljä vuotta taaksepäin aloitin myös niiden kasvatuksen. Kokemusta löytyy vaikka minkälaisista karvaturvista ja olen ehtinyt nähdä monenlaisia tilanteita hevosten kanssa.

Luonne: Minut tunnetaan pirteänä, sosiaalisena ja ennenkaikkea oma-aloitteisena. Huumorintajuakin minulta löytyy. Hevosten kanssa toimin varmoin ottein enkä hutiloi tai kiirehdi työssäni, oli se sitten maastakäsittelyä tai ratsastusta. Minulle on tärkeää, että hevonen tietää paikkansa eikä hypi syliin tilaisuuden tullen joten toisinaan suustani saattaa päästä muutama voimakkaampikin sana ellei hevonen kunnioita minua, mutta pysyn silti rauhallisena enkä koskaan jätä miettimättä tilannetta hevosen silmin. Autan mielelläni muita joten minun hihasta saa reippaasti tulla nykäisemään mikäli tarvitsee apua jossain tai vaikka ratsastuskaveria!

Ulkonäkö: Olen solakka, jonkin verran lihasta kasvattanut hyvässä kunnossa oleva neitokainen. Minut kohtaa yleensä raikkaan näköisenä, vaikka naamassani ei olisikaan meikkiä. Hiukset sen sijaan saattavat olla kauniisti auki, letillä tai sutturanutturalla. Riippuu ihan siitä mitä olen päivällä tekemässä ja onko aamulla tullut pikainen herätys. Tallille tykkään pukeutua asianmukaisesti, mutta kuitenkin siististi. Minulla saattaa siis olla päälläni kalleimmat ratsastushousut saappaineen ja takkeineen tai jotain vähemmän arvokasta, mutta siistiä. Sunnuntait olen kyllä ottanut tavaksi kulkea ympäriinsä kevyissä kollareissa ja mukavassa hupparissa sillä onhan sunnuntai sunnuntai. Ellei sitten ole kilpailupäivä.

Isis_
Kissanpentu
Kissanpentu

Viestien lukumäärä : 4

Takaisin alkuun Siirry alas

Isis (hevosen omistaja) Empty Tapahtumakalenteri

Viesti  Jewell Su Maalis 15, 2015 8:38 am

TAPAHTUMAKALENTERI

Viimeksi aktiivinen: 22.03.2015 OK
Tähtiä: 4

★★★★

Ei tapahtumia.