Leijonalaakson foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Aktiivisuuskriteerejä tarkennettu/kiristetty ja yksityisranking otettu käyttöön! (26.02.2015)

Siirry alas

Aktiivisuuskriteerejä tarkennettu/kiristetty ja yksityisranking otettu käyttöön! (26.02.2015) Empty Aktiivisuuskriteerejä tarkennettu/kiristetty ja yksityisranking otettu käyttöön! (26.02.2015)

Viesti  Jewell To Helmi 26, 2015 2:19 am

Aktiivisuuskriteerejä tarkennettu/kiristetty ja yksityisranking otettu käyttöön!

25. helmikuuta tein päätöksen, että Leijiksen porukkaa täytyy nyt alkaa motivoida ja vain listoilla roikkujat karsia pois. Tuntuu, että aktiivisin kirjoittelija foorumilla olen minä, mikä on sinänsä ihan mukavaa, mutta omituista. Olen sentään itse aika kiireinen ihminen, mutta löydän silti viikonlopuista (ja nyt lomasta) aikaa tälle paikalle sekä järjestän toimintaa, johon osallistuu hyvällä tuurilla kaksi tallilaista. Niinpä nyt aktiivisuuskriteerejä on päivitetty, ne löydät sivuilta punaisella merkityistä kohdista, että tästä aiheesta. Lainaukset sivuilta:

Hoitajilta vaaditaan aktiivisuutta hoitokerran muodossa ainakin kerran kahdessa viikossa. Jos kahdessa viikossa ei mitään tapahdu, on hoitaja koeajalla seuraavan kaksi viikkoa. Näiden kahden viikon jälkeen hoitaja erotetaan. Hoitokerroiksi lasketaan niin tarinat, pikakirjakertomukset, runot, piirrokset kuin tapahtumiin osallistumisetkin. Omaa aktiivisuuttaan voi seurata kaapistaan. Jos hoitaja on kuitenkin ollut jo kahdesti koeajalla, on kolmas koeaika vain viikon pituinen! Neljännellä kerralla koeaikaa ei ole enää lainkaan, vaan hoitaja erotetaan välittömästi.

Yksityisiltä vaaditaan aktiivisuutta vähintään kahden viikon välein. Jos näiden kahden viikon aikana ei minkäänlaista aktiivisuutta esiinny, päätyy yksityinen ja sen omistaja seuraavaksi kahdeksi viikoksi koeajalle. Näiden kahden viikon aikana jos ei hoitokertoja ilmene, on omistajan vietävä hevonen pois Leijonalaaksosta. Hoitokertoja ovat niin tarinat, pikakirjakertomukset, runot, piirrokset kuin tapahtumiin osallistumiset. Kaikilla näillä siis saa vuokransa kuitattua, joten hankalaa ei pitäisi olla. Kuitenkin jos henkilö on ollut koeajalla jo kahdesti, on kolmas koeaika vain viikon pituinen ja neljännellä kerralla omistaja erotetaan välittömästi.

Nyt on siis aika alkaa reipastumaan!

Lisäksi otamme maaliskuusta alkaen käyttöön yksityisten rankingin, jotta saadaan kaikki osallistumaan Leijiksen arkeen. Rankingin on tarkoitus innostaa yksityisiä useampiin hoitokertoihin, kun niistä saa muutakin kuin sanallista palautetta. Kyseessä on siis leikkimielistä kilpailuttamista. Ranking lainattuna sivuilta:

Yksityisillä on otettu käyttöön myös ranking, jolla kannustetaan hoitokertoihin. Jokaisesta hoitokerrasta saa 1-6 tähtiä, joita yksityinen kerää omaa kaappiinsa. Joka kuukausi eniten tähtiä kerännyt yksityinen on kuukauden rankingin ykkönen. Toinen ja kolmas sija jaetaan yksityisten määrään suhteutettuna. Rankingissa jaetaan myös kuuden kuukauden ja vuoden välein erityispalkintoja.

Rankingiin ei ole pakko osallistua, mutta ilmoitathan siitä minulle pikaisesti.

No, mitä mieltä olette? Onko musta tullut lopullisesti kahjo, onko näistä mitään hyötyä?
Jewell
Jewell
Tallin omistaja
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 561
Join date : 04.02.2013
Ikä : 35
Paikkakunta : Räpäkkö

https://leijis.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa